Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'executiva socialista aprova per unanimitat l'aposta per un govern monocolor
Demà es tornarà a repetir aquesta imatge, però amb una diferència: ara tots dos saben ja les cartes amb què juguen. Pedro Sánchez vol un govern monocolor i Pablo Iglesias de doble tonalitat vermella i morada. L’executiva socialista ha aprovat avui per unanimitat l’estratègia del seu líder.
L’executiva del PSOE també ha donat llum verda a un document de 38 pàgines que seria la base de la negociació programàtica amb Unides Podem. El PSOE planteja un full de ruta semblant al que es va establir al pacte de Bellver a Balears, primer es negocien les polítiques a seguir i després els càrrecs. Els socialistes demanen flexibilitat a Podem. Per Iglesias són excuses.
La trobada és demà a les 12. Després, Sánchez es veurà amb Pablo Casado per demanar-li l’abstenció. El líder de Ciutadans es nega a veure’s amb el president en funcions.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores