50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president de la Generalitat espera que sigui més que una telefonada "de cortesia"
El president del Govern, Pedro Sánchez, i el de la Generalitat, Pere Aragonès, mantendran aquesta setmana una conversa telefònica per a programar la seva primera reunió presencial. Així ho ha anunciat el cap de l’Executiu català en roda de premsa posterior al Consell Executiu, el primer amb el nou Govern.
Aragonès s’ha mostrat obert que la reunió sigui a La Moncloa i ha afirmat que espera que sigui més que una telefonada “de cortesia” i que es comencin a preparar per a la primera reunió entre els dos presidents, com a pas previ a posar en marxa la taula de diàleg.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet