Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Más Madrid rebutja l'oferta d'Iglesias de presentar una candidatura conjunta a les eleccions madrilenyes
Primer Consell de Ministres després de l’anunci del vicepresident segon, Pablo Iglesias, que abandonarà l’executiu per a optar a la presidència de la Comunitat de Madrid. Després de la reunió, Pedro Sánchez i Iglesias han mantingut una breu trobada per a parlar de la sortida del líder d’Unides Podem de l’executiu. Tots dos han costatat que hi ha acord en els canvis proposats i que només resta tancar alguns serrells en base a l’acord de coalició.
Per tant, Yolanda Díaz, serà la nova vicepresidenta segona i continuarà al capdavant del Ministeri de Treball, mentre que la secretària d’Estat Ione Belarra entrarà al GABINET i assumirà la cartera de Drets Socials i Agenda 2030.
La portaveu de l’executiu, María Jesús Montero, ha assegurat que els canvis no faran variar el rumb que es va plasmar en l’acord de legislatura entre les dues formacions.
Más Madrid, per la seva part, ha rebutjat l’oferta del líder morat de presentar una candidatura conjunta per a les eleccions a l’Assemblea madrilenya. La candidata d’aquesta formació, Mónica García, ha afirmat en un vídeo compartit a les seves xarxes socials que disposar de tres opcions d’esquerres és la millor manera de mobilitzar el vot amb l’únic objectiu de fer fora a Isabel Díaz Ayuso i la ultradreta del govern autonòmic.
García demana a Podem una campanya neta i honesta que desemboqui en un “inqüestionable acord de Govern” després dels resultats que surtin de les urnes el 4 de maig.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi