Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El president del Govern ha fet balanç del seu primer any al capdavant de l'executiu amb la presentació d'un informe de compromisos assumits
Sánchez fa balanç del seu primer any al capdavant de l’executiu. Un Govern de coalició que, assegura, ha complert més d’un 23% dels 1.238 compromisos assumits. Durant el pròxim semestre, esperen haver-ne complit 3 de cada 10. El president ha assegurat que 9 de cada 10 objectius ja estan en marxa. Un any després de la investidura, encara queden algunes incògnites sense resoldre. Aquest dimarts, però, Sánchez ha obert la porta al possible indult dels líders independentistes presos.
Sánchez també ha parlat de la monarquia. Tot i que no ha deixat clar si hi haurà una llei de la Corona, ha donat per fet que La Zarzuela ja fa passes per modernitzar la institució.
Durant la seva compareixença, Sánchez ha evitat polemitzar sobre la congelació del salari mínim i la reforma del sistema de pensions. Tot i la tensió que això genera amb el seu soci de Govern, el president insisteix que encara els queda molta feina conjunta per fer, i preveu una “legislatura llarga i fructífera“.
I pel que fa a l’oposició, Sánchez ha carregat contra el Partit Popular pel seu discurs de por i pessimisme que, diu, han fet durant la pandèmia. Ha admès la seva part de culpa per no haver aconseguit total unitat en moments convulsos.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús