Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El ple d'investidura serà els dies 4, 5 i, si cal una segona votació, el 7 de gener
Ja tenim dates per al debat d’investidura del candidat socialista a la Presidència del Govern, Pedro Sánchez. Serà els dies 4, 5 i, si cal una segona votació, el 7 de gener.
El ple arrencarà amb la intervenció del candidat i actual president en funcions. Posteriorment, serà el torn dels portaveus dels diferents grups, que intervindran de major a menor representació.
Una vegada que hauran acabat les intervencions de tots els grups, l’endemà, es farà la votació individual dels diputats.
En cas que, com es preveu, no aconsegueixi la majoria absoluta de 176 vots, Sánchez haurà d’esperar 48 hores, per a una segona votació, és a dir, a dimarts 7 de gener. En aquesta segona sessió, Sánchez en tendrà prou amb una majoria simple, és dir, més sís que nos.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora