Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Congrés debatrà i votarà aquest dimecres aquesta cinquena pròrroga
El president Pedro Sánchez tornarà aquest dimecres al Congrés dels Diputats per demanar la cinquena pròrroga de l’estat d’alarma. El decret previst pel Govern plantejava la primera pròrroga d’un mes, però finalment el consell de ministres ha decidit sol·licitar una ampliació de 15 dies, per aconseguir així el suport de Ciutadans. La portaveu del Govern, Maria Jesús Montero, ha acusat VOX i PP d’excloure’s de les negociacions i ha defensat la necessitat d’una nova pròrroga que acompanyi les mesures de desconfinament.
També s’ha referit a les dades que el Centre d’Investigacions Sociològiques, el CIS, ha donat a conèixer avui. Ha destacat que “més d’un 95% les persones creuen que les mesures preses pel Govern durant la crisi sanitària han estat necessàries o molt necessàries”. D’altra banda, més del 60% dels enquestats consideren que s’ha de mantenir el confinament per aturar el virus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania