Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Pere Joan Pons ha fet una crida a la mobilització de l'electorat socialista per continuar fent història
Pedro Sánchez visita Palma durant la gira preelectoral i anuncia l’aprovació, demà en Consell de Ministres, de 18 milions d’euros per als afectats per la torrentada del Llevant. Sánchez reclama poder conformar un Govern estable, per tal de desenvolupar la part fiscal del Règim Especial de les Illes Balears.
Per la seva banda, el cap de llista del PSIB-PSOE al Congrés, Pere Joan Pons, ha fet una crida a la mobilització de l’electorat socialista per continuar fent història. Els socialistes demanen una victòria aclaparadora per conformar un govern fort i rigorós.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor