Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
El president del Govern central ha dit que l'Executiu estudiarà l'informe del BCE sobre el gravamen
Pedro Sánchez durant la seva compareixença a Viana do Castelo
227El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha afirmat que l’Executiu central estudiarà l’informe del Banc Central Europeu (BCE) sobre l’impost temporal a la banca, però ha confirmat que continua “amb el full de ruta” de crear el gravamen, especialment després dels darrers anuncis de beneficis i repartiment de dividends de les entitats financeres.
Sánchez ha comparegut aquest divendres, juntament amb el primer ministre de Portugal, António Costa, davant els mitjans de comunicació a Viana do Castelo, després de la signatura d’acords bilaterals, un dia després que el BCE qüestionés diferents aspectes de l’impost a la banca, considerant que podria arribar a posar en perill una transmissió fluida de les mesures de política monetària i que l’import podria no ser proporcional a la rendibilitat de les entitats.
Ingressos nets
El BCE va avisar que, si bé els ingressos nets per interessos dels bancs solen augmentar a mesura que augmenten els tipus d’interès oficials, l’efecte es pot compensar amb un volum menor de préstecs, així com per pèrdues a la cartera de valors i augments a les provisions a conseqüència del deteriorament de la qualitat de la cartera de crèdit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes