L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
D'acord amb l'article 126 de la Llei 14/2006, es considera una falta lleu, que pot suposar una multa de fins a 600 euros
Imatge d'arxiu. /EFE
102El Govern de les Illes Balears ha iniciat un procediment sancionador contra un aficionat que va insultar un àrbitre a un partit de 1a Regional Mallorca.
En concret, informa el Govern en un comunicat, el mes de març de 2019 va tenir entrada a la Conselleria de Cultura, Participació i Esports un ofici de la Delegació del Govern en Illes Balears, mitjançant el qual es varen trametre les diligències instruïdes per la Policia Local d’Algaida per insultar a l’àrbitre contra un assistent del partit de futbol entre els equips d’Algaida i Santa Ponça, corresponent a la categoria 1a Regional Mallorca.
Segons consta a l’informe emès per la Policia Local d’Algaida i a l’acta de l’àrbitre, la Guàrdia Civil d’aquest municipi va elaborar una acta-denúncia contra aquesta persona, per insultar i amenaçar a l’àrbitre del partit de futbol celebrat el dia 3 de març de 2019, entre els equips d’Algaida i Santa Ponça, amb la frase següent: ‘‘Sois unos hijos de puta, no vais a salir de aquí, os voy a arrancar la cabeza‘‘.
Els fets poden ser qualificats provisionalment com a una infracció lleu, prevista en l’article 121 de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport de les Illes Balears. D’acord amb l’article 126 de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport de les Illes Balears, per la comissió d’una falta lleu es pot sancionar amb una multa de 60,10 a 601,01 euros, recorda en comunicat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues