Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Estava empadronant estrangers perquè tinguessin accés a diferents serveis de l'Ajuntament i del Govern
La Policia Nacional ha sancionat un home que empadronava estrangers en el seu domicili a Ariany.
Els fets van començar el mes de maig passat del present any, quan la Policia Nacional a Manacor, va rebre informació sobre un ciutadà espanyol que, pel que sembla, estava facilitant empadronaments de manera fraudulenta a estrangers en situació irregular a Espanya.
Durant la investigació es va determinar que era en el municipi d’Ariany, on aquesta persona podia estar realitzant els empadronaments suposadament irregulars, per la qual cosa es va consultar amb l’ajuntament, que va col·laborar amb els agents per aclarir tots els extrems de la recerca.
Una vegada realitzades totes les gestions necessàries, es va confirmar que estava empadronant estrangers perquè aquests tinguessin accés a diferents serveis de l’ajuntament i del Govern, com ara serveis mèdics, targeta sanitària, targeta de transport gratuït, així com el primer tràmit per aconseguir la regularització en el país.
Així doncs, aquests estrangers empadronats encara que en realitat no estaven residint en el domicili que figuraven empadronats, es trobaven obtenint beneficis d’aquest empadronament, per la qual cosa es va procedir a incoar un expedient de multa al propietari d’aquest habitatge, la qual arriba a la xifra de 15.000 euros de sanció.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols