Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'actitud incívica d'alguns veïns ha provocat que al barri de Puig des Molins s'hagin penjat cartells amb advertències.
Molts vesins de Vila es queixen de les actituds incíviques de propietaris de cans que no recullen els excrements de les seves mascotes als carrers del barri. Per exemple, al carrer, d’Al -Sabini, al barri de Puig des Molins.
L’Ajuntament d’Eivissa demana col·laboració i civisme als propietaris de cans.
Per incrementar-ne les mesures de vigilància, l’ordenança municipal d’Eivissa sanciona els propietaris de cans que no disposin d’una bossa de plàstic per recollir els excrements quan el treuen a passejar.
Durant l’any 2018 a Vila, s’han sancionat 9 persones per no recollir les deposicions dels seus cans. Ara, els propietaris que no portin una bossa de plàstic quan passegin la mascota seran multats amb 750 €.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears