Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El Seprona ha fet 22 inspeccions a establiments de restauració
Marisc requisat en una de les inspeccions del SEPRONA. Foto: Guàrdia Civil
428El Seprona (Servei de Protecció de la Natura de la Guàrdia Civil) ha aixecat vuit actes de sancions a restaurants de Menorca per tenir marisc il·legal. En total, han fet 22 inspeccions a diversos establiments.
En un local de restauració de Ciutadella es varen requisar 72 crancs de mar (6 quilos) i cinc llagostes per no complir amb les mides legals i no tenir-ne la documentació.
A Maó, varen obrir diligències a diversos vivers per tenir llagosta sense etiquetar i a Sant Lluís es varen comissar 14 llagostes vermelles per no poder-ne acreditar l’origen.
Tot plegat forma part d’un reforç del Pla de Control Integral d’Activitats Pesqueres específic per a la temporada estival.
Ver esta publicación en Instagram
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera