Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'empresa estatal va deixar de repartir la correspondència durant un període de 9 mesos en les bústies de Bellavista
Imatge d'arxiu.
136La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha sancionat Correus amb 60.000 euros per deixar de repartir la correspondència durant un període de 9 mesos en les bústies de la urbanització de Bellavista, situada al municipi de Llucmajor.
Entre els mesos d’octubre de 2016 i juliol de 2017, l’empresa estatal va deixar de distribuir el correu en les bústies individuals de la urbanització sense comptar amb l’autorització de la CNMC, segons ha informat avui divendres la Comissió en una nota de premsa.
Durant aquest temps, els veïns van haver de recollir la seva correspondència en una oficina física de Correus i Telègrafs.
Aquesta conducta va suposar un incompliment dels principis, requisits i condicions relacionats amb la prestació del servei postal universal.
La CNMC ha recordat que, com a regla general, els enviaments postals ordinaris han de fer-se en la bústia de cadascuna dels habitatges i només en els supòsits contemplats en la normativa poden realitzar-se en instal·lacions diferents al domicili postal, prèvia autorització d’aquesta Comissió.
Amb aquesta resolució es posa fi a la via administrativa, per la qual cosa la Societat Estatal Correus i Telègrafs, S.A. sols podrà interposar contra ella un recurs contenciós administratiu davant l’Audiència Nacional en el termini de 2 mesos a comptar des de l’endemà de la seva notificació.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal