Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'establiment hauria comercialitzat una quantitat indeterminada de 'Pennisetum villosum' o coa de gat, espècie inclosa en el catàleg espanyol d'espècies exòtiques invasores
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural ha sancionat dos vivers, un situat a Eivissa i l’altre, en aquest cas el proveïdor, a Girona, per venda de flora invasora. La multa és de 3.000 euros per a l’establiment d’Eivissa i de 4.000 euros per al de la Península.
Es tracta de l’espècie Pennisetum villosum (coneguda popularment com a coa de gat), inclosa des del 2013 en el Catàleg espanyol d’espècies exòtiques invasores. La possessió, el transport, el tràfic i el comerç d’aquesta espècie estan totalment prohibits a les Illes.
És una planta especialment preocupant per la seva gran capacitat de dispersió i d’adaptació en els ambients naturals i pot arribar a modificar les condicions ecològiques dels llocs que colonitza. És nativa del nord d’Àfrica i l’Aràbia Saudita i va introduir-se a Espanya com a planta ornamental per a jardins.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata