50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El ministeri de Treball intensifica aquest estiu la vigilància de cops de calor a la feina
El ministeri de Treball ha presentat aquest dilluns un pla per prevenir els cops de calor a la feina. Intensificarà la vigilància a 137.000 empreses del sector del camp i de la construcció. Algunes de les mesures que han de prendre és la de proporcionar aigua als obrers.
Incomplir el deure de protecció de la seguretat i salut dels treballadors pot suposar una infracció greu o molt greu, amb multes que van des dels 2.000 euros fins als 819.000.
Tot amb l’objectiu d’impedir que es tornin a repetir casos com la mort l’any passat d’un temporer a Lorca. De fet, la titular del ministeri, Yolanda Díaz, s’hi ha referit directament. Volem “evitar el que va succeir l’any passat”, ha dit, “amb Eleazar Blandón i amb el sofriment que va patir la seva família”.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
La víctima mortal és un home de devers 65 anys, segons ha informat el SAMU061
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari