La Fundació Marilles alerta que la qualitat de la mar Balear empitjora cada any
La Fundació Marilles alerta que la qualitat de la mar Balear empitjora cada any. Tot i que les causes són múltiples, destaquen que la contaminació, el gran volum d’embarcacions i la falta d’una ordenança pel trànsit nàutic són alguns dels factors que més hi influeixen. Ho explica Sandra Espeja, coordinadora del Programa de Ciència Ciutadana Marina a Marilles.
“Hi ha impactes que són menys alarmants als ulls, però igualment alarmants per la mar. La conseqüència és un canvi en l’ecosistema i un canvi en els hàbitats. Potser algunes espècies que ara pescam ja no existeixin o que les canviem. Per tant, es trenca la cadena de l’ecosistema que es necessita perquè tota la natura sobrevisqui” ha explicat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda