Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
La portera mallorquina només ha encaixat 7 gols en 18 jornades i acumula 12 partits consecutius amb la porteria a zero
Sandra Torres és la guardiana de l’Atlètic Balears. La portera mallorquina només ha encaiaxat 7 gols en 18 jornades aquesta temporada. De moment, suma 1.134 minuts amb la porteria a zero, l’equivalent a 12 partits.
El darrer gol que li varen marcar va ser un 17 d’octubre, a la jornada 6, precisament contra el seu pròxim rival, el Fontsanta. Si diumenge manté la porteria a zero, Torres completarà tota una primera volta sense encaixar.
De moment, la temporada de Sandra Torres i de l’Atlètic Balears és de notable alt. L’equip és segon classificat amb un balanç de 14 victòries, 3 empats i només una derrota en els 18 partis que han disputat. L’objectiu de l’ascens és cada vegada més a prop i la mallorquina confia en aconseguir-ho.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia