La portera mallorquina només ha encaixat 7 gols en 18 jornades i acumula 12 partits consecutius amb la porteria a zero
Sandra Torres és la guardiana de l’Atlètic Balears. La portera mallorquina només ha encaiaxat 7 gols en 18 jornades aquesta temporada. De moment, suma 1.134 minuts amb la porteria a zero, l’equivalent a 12 partits.
El darrer gol que li varen marcar va ser un 17 d’octubre, a la jornada 6, precisament contra el seu pròxim rival, el Fontsanta. Si diumenge manté la porteria a zero, Torres completarà tota una primera volta sense encaixar.
De moment, la temporada de Sandra Torres i de l’Atlètic Balears és de notable alt. L’equip és segon classificat amb un balanç de 14 victòries, 3 empats i només una derrota en els 18 partis que han disputat. L’objectiu de l’ascens és cada vegada més a prop i la mallorquina confia en aconseguir-ho.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval