Respecte a les proves realitzades, entre el 10 i el 16 de novembre s'han dut a terme 21.475 PCR i 1.996 test d'antígens a la comunitat, amb una taxa de positivitat del 7,56%
El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat aquest divendres 183 nous contagis per COVID-19 a Balears des d’ahir, 78 d’ells diagnosticats el dia previ, per la qual cosa s’eleva el total acumulat des de l’inici de la pandèmia a 22.764 casos a les Illes.
Segons l’estadística publicada aquest divendres per Sanitat, 2.591 casos han estat diagnosticats en els últims 14 dies i 1.167 en l’última setmana, de manera que la incidència acumulada per 100.000 habitants en les últimes dues setmanes és de 225,41 casos. A més, 1.557 persones han estat diagnosticades amb inici de símptomes en els últims 14 dies i 529 en l’última setmana.
D’altra banda, 2.391 persones han precisat d’hospitalització des de l’inici de la pandèmia, 54 en l’última setmana, i 344 han ingressat a UCI, sis en els últims set dies.
D’acord amb el Ministeri, en aquests moments hi ha 294 persones hospitalitzades a Balears, 49 a UCI. Així mateix, en les últimes 24 hores, 16 persones han ingressat per coronavirus en hospitals de les Illes i 26 han rebut l’alta.
Respecte a les proves realitzades, entre el 10 i el 16 de novembre s’han dut a terme 21.475 PCR i 1.996 test d’antígens a la comunitat, amb una taxa de positivitat del 7,56%.
Segons l’estadística de Sanitat, un total de 398 persones han mort a Balears a causa de la COVID-19 des de l’inici de la pandèmia, set l’última setmana.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració