Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

La ministra de Sanitat, Carolina Darias, considera aquesta possibilitat perquè "el percentatge d'eficàcia és del 70 per cent només amb una sola dosi"
/EFE
44La ministra de Sanitat, Carolina Darias, ha avançat aquest dijous que considera la possibilitat de no posar la segona dosi als vacunats amb AstraZeneca ja que “el percentatge d’eficàcia és del 70 per cent només amb una sola dosi”.
En roda de premsa després del Consell Interterritorial de Salut, Darias també s’ha referit a una segona possibilitat que passaria per “veure estudis” -aquí ha citat algun del Regne Unit- que podrien “avalar l’evidència científica d’administrar la segona dosi amb una altra vacuna” diferent a la de AstraZeneca.
En aquest sentit, la ministra ha subratllat que si s’administra o no la segona dosi als vacunats de’AstraZeneca o es recorre a una altra farmacèutica és una cosa que “està per determinar” i així ho ha manifestat en la reunió de ministres de Sanitat europeus, per a analitzar les conclusions de l’Agència Europea del Medicament (EMA) sobre la seguretat de la vacuna.
Just ahir, el Ministeri de Sanitat i les comunitats van acordar paralitzar la vacunació amb AstraZeneca en les persones menors de 60 anys, i continuar administrant-la entre les quals tinguin de 60 a 65 anys.
A més, han deixat en mans de la Comissió de Salut Pública la decisió d’ampliar la seva inoculació des de 65 fins als 70 anys.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió