Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
La major part de les noves defuncions notificades avui corresponen a Catalunya
La jornada d’avui ens deixa un escenari una mica diferent a la tendència d’aquests darrers dies. Han augmentat els casos nous de contagis per coronavirus i també el nombre de morts arreu de l’Estat.
Segons dades de Sanitat, el recompte a dia d’avui seria aquest: més de 229.500 casos de contagiats. En total, tenim més de 58.800 casos actius. Pel que fa a les morts, ja són més de 27.300 les persones que no han superat la malaltia. I la xifra positiva, la dels curats, més de 143.300 persones han estat donades d’alta. Pel que fa a les noves defuncions notificades avui, la major part, corresponen a Catalunya. Sanitat ja està en contacte amb aquest territori per esbrinar els motius d’aquest repunt.
A preguntes dels mitjans, el doctor Fernando Simón ha descartat que aquest increment de nous contagis estigui intrínsecament relacionat amb la sortida dels infants, ja que l’augment dels casos és proporcional a tots els grups d’edat.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja