Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Tot i no incloure les xifres d'Aragó "per problemes tècnics", és la xifra més alta des de la desescalada
El darrer balanç de les Illes: 117 contagis i 62 casos actius més en 24 hores
El Ministeri de Sanitat ha informat aquest divendres de 1.895 nous casos de COVID-19, al voltant de 200 més que ahir malgrat no tenir les dades actualitzades d’Aragó “per problemes tècnics”, quan se’n van notificar 1.683. És la xifra més alta des de la desescalada.
Des de l’inici de la pandèmia s’han confirmat 314.362 diagnòstics. En les darreres dues setmanes 11.194 persones han iniciat símptomes de coronavirus, 3.273 d’ells en la darrera setmana.
Dels 1.895, 158 s’han registrat a Andalusia, 28 a Astúries, 55 a Canàries, 30 a Cantàbria, 37 a Castella-la Manxa, 38 a Castella i Lleó, 113 a Catalunya, 158 en Comunitat Valenciana, 30 a Extremadura, 81 a Galícia, 567 a Madrid, tres a Melilla, 67 a Múrcia, 108 a Navarra, 403 a País Basc i 13 a La Rioja.
En els últims set dies han mort a Espanya 16 persones amb la prova de la COVID-19 confirmada (dues a Andalusia, una a Aragó, dues a Castella-la Manxa, dues a Castella i Lleó, tres a Catalunya, una en Comunitat Valenciana, una a Extremadura i quatre a Madrid), enfront dels 22 dels quals va informar ahir Sanitat. Segons les xifres oficials del Ministeri, la xifra de morts en el còmput global s’eleva a 28.503. En les darreres 24 hores, s’han registrat tres morts.
Un total de 677 persones han estat ingressades en hospitals amb coronavirus en la darrera setmana (127.954 en el conjunt de la pandèmia): 80 a Andalusia, 160 a Aragó, una a Astúries,10 a Canàries, 15 a Cantàbria, dues a Castella-la Manxa, 32 a Castella i Lleó, 62 a Catalunya, 88 a la Comunitat Valenciana, cinc a Extremadura, 18 a Galícia, 127 a Madrid, una a Melilla, 37 a Múrcia, 18 a Navarra, set al País Basc i cinc a La Rioja.
A més, 46 han estat traslladades a Unitats de Vigilància intensiva (UCI), fins a 11.853 a escala general: cinc a Andalusia, tres a Aragó, una a Castella-la Manxa, una a Castella i Lleó, cinc a Catalunya, set en Comunitat Valenciana, una a Extremadura, una a Galícia, set a Madrid, sis a Múrcia i cinc a Navarra.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi