En l'última setmana han mort 54 persones
El Ministeri de Sanitat ha informat aquest dilluns de 1.833 nous casos de COVID-19, en comparació amb els 2.987 de divendres. El total acumulat és 359.082, el que suposa un total de més de 16.000 positius aquest cap de setmana. En els últims 14 dies, fins a 18.072 persones han iniciat símptomes, 5.327 en els passats set dies.
En l’última setmana han mort 54 persones, 28.646 des de l’inici de la pandèmia segons les xifres oficials. A més, s’han produït 1.016 ingressos hospitalaris (129.695 en el còmput global).
El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, ha comparegut en roda de premsa per informar de l’evolució de l’epidèmia. “No són xifres bones perquè tenim un increment de casos”, ha admès l’epidemiòleg, tot i que ha volgut deixar clar que no són xifres com les del mes de març i abril.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici