Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Simón destaca que cap de les 35 defuncions notificades aquest dilluns correspon a les darreres 24 hores
El director del Centre d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, ha explicat aquest dilluns que hi ha 35 noves defuncions per coronavirus però ha matisat que, a les dades de morts que els han notificat en aquesta jornada, no hi ha cap defunció corresponent a les darreres 24 hores, dada que considera “molt favorable”. El llistat de Sanitat no recull els dos morts que s’han notificat aquest dilluns a les Illes perquè són defuncions de fa setmanes que s’han comunicat quan s’han confirmat.
En total, des que va començar la pandèmia, hi ha un total de 27.127 morts. Sanitat també ha informat que s’han registrat 71 nous positius, de manera que la xifra global de contagis és de 239.638 persones. Pel que fa a pacients hospitalitzats, es comptabilitzen 245 nous ingressos, amb un total de 123.879. En referència a persones ingressades a l’UCI, es notifiquen 9 pacients més, de forma que el total és de 11.399.
Sanitat també ha informat que, entre el 18 i 24 de maig, es varen realitzar proves PCR a tots els casos sospitosos de Covid-19 que varen ser atesos en Atenció Primària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge