Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Són 22 víctimes mortals més que ahir dimecres
94
Sanitat notifica aquest dijous 52 morts que serien defuncions registrades en la darrera setmana. Són 22 víctimes més que ahir i no se sumen a la xifra total que continua congelada en 27.136 morts.
Pel que fa als contagis detectats en 24 hores, es registren 143, una xifra lleugerament superior als 141 notificats dimecres. Prop de la meitat, 69 casos, han estat notificats per Madrid que també comunica 25 defuncions. Catalunya informa d’altres 16 infeccions i 3 morts i les Canàries passen de 0 a 12 contagis. En total a Espanya, des que va començar la pandèmia, hi ha 245.268 casos.
En referència als ingressos hospitalaris, es notifiquen 89, amb un total de 124.779 pacients. I pel que fa a ingressos en UCIS, es registren 9 i el total suma 11.630 malalts.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants