El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Són 22 víctimes mortals més que ahir dimecres
137
Sanitat notifica aquest dijous 52 morts que serien defuncions registrades en la darrera setmana. Són 22 víctimes més que ahir i no se sumen a la xifra total que continua congelada en 27.136 morts.
Pel que fa als contagis detectats en 24 hores, es registren 143, una xifra lleugerament superior als 141 notificats dimecres. Prop de la meitat, 69 casos, han estat notificats per Madrid que també comunica 25 defuncions. Catalunya informa d’altres 16 infeccions i 3 morts i les Canàries passen de 0 a 12 contagis. En total a Espanya, des que va començar la pandèmia, hi ha 245.268 casos.
En referència als ingressos hospitalaris, es notifiquen 89, amb un total de 124.779 pacients. I pel que fa a ingressos en UCIS, es registren 9 i el total suma 11.630 malalts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits