Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Segons les dades del ministeri, en els últims set dies han mort 122 persones per coronavirus
156
El Ministeri de Sanitat ha informat aquest dijous de 3.349 nous casos de COVID-19, un lleu descens enfront dels 3.715 d’ahir. L’informe ha actualitzat el nombre de positius des de l’inici de la pandèmia, que se situa en 377.906, al voltant de 7.000 més que el dimecres (370.867).
En l’última setmana han mort 122 persones amb prova diagnòstica de COVID-19 confirmada, en comparació amb les 131 notificades aquest dimecres pel Ministeri. Així, la xifra global de morts en el que portem de pandèmia se situa en 28.813, d’acord amb les estadístiques oficials.
Així mateix, en els passats set dies s’han produït 1.407 ingressos hospitalaris (130.836 en el còmput global de la pandèmia) i 90 en Unitat de Vigilància intensiva (UCI), per a una xifra conjunta de 12.045.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat