El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Ministeri manté la xifra total de defuncions en 27.136 víctimes
El Ministeri de Sanitat no ha comptabilitzat cap mort per coronavirus en les darreres 24 hores i, per tant, manté la xifra històrica en 27.136 defuncions. Pel que fa a morts en la darrera setmana aquest dimarts notifica 50. En referència als nous contagis, en les darreres 24 hores notifica 84 nous positius i el total s’eleva fins als 241.966 casos. Més de la meitat d’aquests contagiats s’han confirmat a Madrid, que ha comunicat 45 nous positius en un dia i 23 morts en la darrera setmana. En el cas de Catalunya, s’han diagnosticat altres 17 casos en 24 hores i 4 morts en 7 dies.
En referència a les hospitalitzacions, es comptabilitzen altres 149 pacients ingressats. Així, el total d’ingressos és de 124.407 malalts. En el cas de les UCIS, es registren 12 nous ingressos, amb un total de 11.614 malalts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles