Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
L'Argentina, Bolívia, Colòmbia, Namíbia, el Brasil i Sud-Àfrica són els països que tenen aquesta consideració
 
                                EFE/Emilio Naranjo
51El Ministeri de Sanitat ha prorrogat fins al 23 d’agost l’ordre per la qual s’exigeix quarantena per un període de deu dies a les persones que arribin a Espanya procedents dels països considerats d’alt risc per al contagi de la covid-19. En l’actualitat aquests països són l’Argentina, Bolívia, Colòmbia, Namíbia, el Brasil i Sud-àfrica.
El BOE publica avui aquesta ordre en la qual s’estableixen les condicions de la quarantena a la qual s’han de sotmetre els passatgers que arribin en vol des de qualsevol aeroport d’aquests països a qualsevol aeroport d’Espanya, amb o sense escales intermèdies.
Segons l’ordre prorrogada, aquests viatgers han de guardar quarantena durant els deu dies següents a la seva arribada, o durant tota la seva estada a Espanya si aquesta fos inferior a aquest termini, tot i que se pot suspendre al setè dia si la persona es fa una PCR i obté un resultat negatiu.
La consideració de país d’alt risc es realitza mitjançant la valoració conjunta dels principals indicadors epidemiològics utilitzats a aquest efecte a la Unió Europea. Entre els criteris contemplats s’inclouen la incidència acumulada per 100.000 habitants en 14 dies, la taxa de positivitat, la de proves diagnòstiques o la de població vacunada, recorda la resolució.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
