Les dues jugadores de les Illes són apostes de futur i són internacionals amb la selecció espanyola sub-19
L’Avarca de Menorca continua perfilant la plantilla per a la propera temporada a la Superlliga femenina de voleibol. Recordem que aquest curs la temporada s’ha donat per acabada.
Després de fermar la renovació de l’entrenador de l’equip, Bep Llorens, el club ha començat a construir la plantilla per al curs que ve amb dues noves incorporacions. Són la central Louis Sansó, que prové del Cidé, i la receptora Laura Weingart, que militava al Sóller.
Les dues jugadores de les Illes Balears són apostes de futur i són internacionals amb la selecció espanyola sub-19.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre