Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El batle, Marcos Serra, anuncia inversions i presència policial per frenar el turisme d'excessos
Els hotelers i l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany s’han reunit aquest dijous per abordar la problemàtica del turisme d’excessos per la mala imatge que projecta sobre aquest municipi d’Eivissa. A la trobada hi ha assistit també una representació del Consell i dels cossos i forces de seguretat.
El batle, Marcos Serra, reconeix l’esforç que han fet molts empresaris per pujar de categoria els seus establiments i creu que han de fer feina plegats per canviar la imatge de Sant Antoni. Serra admet que costarà, però diu que ja s’ha invertit a destinar més agents al carrer, que treballaran més hores extres que mai.
També ha anunciat que l’Ajuntament continuarà millorant carrers i donarà ajuts a l’embelliment de façanes. A més, destinarà un milió d’euros a subvencionar els locals de copes que es reconverteixin en comerços o restaurants a la zona més conflictiva del poble, uns ajuts als quals s’acolliren cinc negocis l’any passat. “Vull canviar aquest turisme d’excessos per un altre de més respectuós amb els vesins”, ha dit Serra.
Els hotelers, per la seva banda, reclamen accions per donar més seguretat al poble i que s’actuï contra els negocis que no respecten les ordenances. La presidenta dels hotelers, Ana Gordillo, demana “presència policial i fer controlar els efectes col·laterals que poden causar establiments que no compleixen”, fets que la patronal vol que siguin perseguits.
Serra també ha agraït el reforç de la Guàrdia Civil aquest estiu, amb 30 efectius dels Grups Rurals de Seguretat destinats a Sant Antoni, i ha informat els assistents que aquest estiu ja s’han fet 91 detencions per venda de gas nitrós, 60 més que l’any passat en aquestes dates.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors