Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Es tracta d'una aplicació de verificació documental per mitjà de telèfon mòbil o ordinador
Els delictes per falsedat documental van créixer el 2018, segons representants de l’aplicació Foxid, un 88%. Són els que més augmentaren a tot el món.
Foxid és una aplicació de verificació documental, per mitjà de telèfon mòbil o ordinador, que en els darrers 6 mesos ha fet servir la Unitat d’Atestats de la Policia Local de Sant Antoni de Portmany. El 2018 han enregistrat més del doble de casos de documents falsos que el 2017. Avui, a la Prefectura de la Policia Local, s’hi ha organitzat una jornada de formació dirigida a altres unitats dels cossos de seguretat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat