Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els eivissencs cauen per 19 punts a la pista del Clavijo i els menorquins minimitzen danys a Zamora però tornen amb una renda en contra d'11 punts
A la LEB Plata, derrotes d’Hestia Menorca i Sant Antoni, que hauran de remuntar a casa per continuar somiant amb l’ascens. Més complicat ho té el Sant Antoni, que va caure a la pista del Clavijo per 19 punts, 80 a 61. Un mal segon quart en què només anotaren 8 punts va ser determinant. Smith, amb 16 punts va ser el màxim anotador dels pitiüsos.
També s’haurà d’aferrar al factor Bintalfa l’Hestia Menorca, que va anar de menys a més. Els de Javi Zamora se sobreposaren a un mal inici de partit. Álex Tamayo, amb 25 punts, i Jackson amb 22 varen ser els màxims anotadors. Tant l’Hestia com el Sant Antoni jugaran el segon i definitiu partit dissabte a les 7 i mitja de l’horabaixa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle