Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Sant Josep i Sant Joan, treballen per obrir en les pròximes hores, i Santa Eulària podria fer-ho dimecres
La regidoria de Medi Ambient de Sant Antoni ha establert dues neteges i desinfeccions diàries als parcs infantils del municipi. Ja va retirar els precintes el cap de setmana, una vegada ho va publicar el decret que donava llum verda a tornar a obrir-los.
També hi ha instal·lats cartells informatius que fan referència a les mesures de prevenció de transmissió de la Covid-19, com la higiene de mans, mantenir distància de seguretat, o fer servir mascaretes si hi ha menys de dos metres de distància entre persones.
Els municipis de Sant Josep i Sant Joan tenen previst obrir en les pròximes hores una vegada que col·loquin aquests cartells. Asseguren que ja tenen els parcs desinfectats. Santa Eulària treballa per poder obrir-los dimecres.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols