L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Tindrà un valor de devers 100 milions d'euros i una durada de 25 anys
Sant Antoni de Portmany ha aprovat la licitació del nou contracte del servei d’aigua municipal per devers 100 milions d’euros. Les empreses aspirants tindran 60 dies, a partir de la publicació al Diari Oficial de la Unió Europea, per presentar-ne les seves ofertes.
El contracte per gestionar el servei públic d’aigua potable i clavegueram tendrà una durada de 25 anys. Inclou una inversió de 3,5 milions d’euros i la millora de les infraestructures hidràuliques.
El consistori espera que es pugui adjudicar el més aviat possible i l’oposició, que s’ha abstingut, ha criticat que al contracte es valori més la part econòmica que la tècnica.
Aquest canvi no suposarà augments a les tarifes, segons l’equip de govern. Els consumidors però es queixen del preu de l’aigua.
L’ajuntament també ha assegurat que de forma progressiva es faran municipals les xarxes d’aigua privades que hi ha actualment.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius