Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Una temporada catastròfica pot ser un punt d'inflexió per impulsar un canvi de model
Sant Antoni vol donar un impuls de qualitat a la zona del West End. Per això, en les pròximes setmanes, el consistori treurà a licitació un projecte d’embelliment del nucli urbà. Cerca diversificar l’oferta d’oci i millorar el nivell turístic.
Soterrar esteses elèctriques, canviar el paviment i serveis com els de clavegueram, pluvials, i de subministrament d’aigua i llum, o homogeneïtzar el color de les façanes, són algunes de les principals actuacions. Un projecte d’embelliment que vol incentivar, paral·lelament, una millora i diversificació del model empresarial i turístic de la zona.
Feines que preveuen desenvolupar per fases entre el 2021 i 2022, començant pel West End, després d’un estiu en el qual pocs negocis han pogut obrir les portes i molts pensen que pot ser un punt d’inflexió.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat