La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
El seu radi d'acció no es limitarà al West End
Sant Antoni ha reestructurat la unitat de Policia Local Nocturna que s’encarrega d’inspeccionar la zona del West End. No s’ha augmentat el nombre d’efectius, però s’ha unificat el servei de nit amb la unitat especial que hi havia.
En total són 16 agents més dos oficials. El control i coordinació ja no els durà la Regidoria de Governació, tal com passava amb l’anterior equip de govern. Ara se’n farà càrrec l’inspector de la Policia Local de Sant Antoni.
A més, els agents nocturns tendran les mateixes condicions laborals que la resta del cos i el seu radi d’acció no es limitarà al West End.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²