Ja s’ha reobert al bany la platja de s’Arenal a Sant Antoni de Portmany, tancada des de dimarts perquè hi havien detectat restes fecals. La darreres analítiques han permès avui tornar a hisssar la bandera verda. Segons Salut, l’aigua és apta al bany i després d’investigar, asseguren que l’E-Coli detectada provenia d’un vessament puntual d’aigües fecals.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa