Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les pistes de pàdel s'hauran de fer noves després que se'n van trencar per complet les vidreres
L’arribada de l’esclafit a Sant Antoni va deixar inhabilitat el complex esportiu de Can Coix, a Eivissa. Aquest dimecres ha reobert part del recinte i ho ha fet amb retard, ja que el vent d’aquests dies ha bufat fort afectant part de la infraestructura. Hi ha 1.500 persones afectades entre clubs esportius, col·legis i particulars.
De moment, els clubs esportius afectats per l’esclafit a Sant Antoni s’adapten com poden al fet de no tenir el pavelló de Can Coix per entrenar-se i competir, després de les desfetes que va causar el temporal. D’altra banda, les pistes de pàdel s’hauran de fer noves després que se’n van trencar per complet les vidrieres i el poliesportiu continuarà tancat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992