Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tant venedors ambulats com comerciants reglats coincideixen que enguany hi ha menys turistes
A Sant Antoni de Portmany, en poc més de tres setmanes la Policia Local ha rebut més de 100 denúncies per venedors ambulants. Tant aquest col·lectiu com els comerciants reglats coincideixen que enguany hi ha menys turistes.
Bars, botigues i inclús els venedors ambulants, confirmen el control per part de l’Ajuntament de Sant Antoni d’aquesta activitat il·legal.
Per la seva part, els venedors irregulars no entenen el que qualifiquen de persecució. Diuen que fan un treball digne i que hi ha problemes més greus al municipi. Per interposar les més de 100 denúncies en les darreres setmanes, l’Ajuntament ha comptat amb una embarcació i un dron de vigilància que també s’utilitza per al control dels fondejos en zones restringides.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella