La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
1.200 quilos de calamar, 10.000 tapes i 25 colles participants en la setena edició de la Fira Gastronòmica del Calamar a Sant Carles
Sant Carles de Peralta ha celebrat aquest dissabte la setena edició de la Fira Gastronòmica del Calamar. La confraria de pescadors, veïns i Ajuntament col·laboren en l’organització d’aquest esdeveniment que va néixer per donar a conèixer tot el potencial d’aquest apreciat producte local.
1.200 quilos de calamar, 10.000 tapes i 25 colles participants. Són les xifres de la setena edició de la Fira del Calamar de Sant Carles 2023. Hem pogut veure aquest cefalòpode cuinat amb receptes tradicionals, però també altres de més innovadores. Una cita que no es perden els amants del calamar. Per tastar-les s’ha d’adquirir la moneda encunyada per la jornada: el carlí.
Un any més, el bon temps ha acompanyat la Fira i es calcula que més de 6.000 persones hi han assistit. Bona cuina i bon ambient, dos ingredients que li donen cada any a la Fira la recepta de l’èxit.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals