La presidenta anuncia rebaixes fiscals per accedir a l’habitatge
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N
El poble estrena una reconversió per a vianants que ha costat 4,5 milions d'euros
Sant Carles sense cotxes. Els vesins ja poden passejar pel centre del poble després d’un any d’obres, que s’han fet llargs pel comerç local, encara que la majoria li posen bona nota al resultat.
La reconversió per a vianants del centre de sant carles ha costat quatre milions i mig d’euros i és el resultat d’un concurs d’idees que inclou un espai pel ball pagès, diverses zones d’ombra i renova el parc infantil i la icònica esplanada de gespa. Aquest dissabte s’han tret les darreres tanques per deixar pas als vesins, que valoren el resultat.
Només falten els bancs, que arribaran durant els propers dies. L’any empantanats s’ha fet molt llarg per al comerç del poble. L’Ajuntament els ha ofert un descompte en la recollida del fems com a compensació, però no tothom està content.
Després d’anys d’anuncis, les obres començaren després de les festes de l’any passat i s’entreguen a punt per les d’enguany. Destaca la pedra de s’argentera, que està molt a prop, pels gairebé 4000 metres quadrats de la zona per a vianants, el triple que abans de la reforma.
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N
La majoria d'incidents han estat inundacions en establiments i edificis
Les Pitiüses continuen en alerta taronja per pluges i tempestes, mentre que Mallorca i Menorca passen a nivell groc