Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Hi participaren un total de 13 dissenyadors, entre els quals hi va haver propostes locals i d'altres de Barcelona i de l'Argentina
Les creacions de 13 dissenyadors desfilaren anit en la passarel·la de moda de Formentera, que enguany ha pres el nom de BRISA. Un esdeveniment que arriba a la seva setzena edició i que ha comptat, com és habitual, amb dissenyadors locals, però també amb altres que han arribat de Barcelona i de l’Argentina.
La plaça de la Constitució de Sant Francesc es va omplir de vestits de festa, roba interior, roba casual, vestits de núvia i també propostes arriscades.
Diversitat de dissenys que enguany han arribat abans del que és habitual: a mitjans de maig per oferir així propostes culturals quan encara no ha iniciat la temporada alta.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta