Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Aquest dispositiu defineix el fototipus de pell i informa de les pautes a seguir per gaudir del sol sense riscs
Cada cop som més conscients del perill que suposa per a la nostra salut l’exposició al sol i la radiació ultraviolada. De fet, ara a l’estiu és quan som més disciplinats a l’hora de fer servir el protector solar.
Però com diuen, cada persona és un món i no a tots ens funcionen o necessitem les mateixes coses. És per aquest motiu que l’Associació Espanyola Contra el Càncer i l’empresa Hi Services han desenvolupat el HiSun Point. Un dispositiu que permet analitzar, de manera gratuïta, el tipus de pell de cada persona i informar de les mesures que s’han de prendre per poder gaudir del sol sense cap perill.
Una iniciativa que ha tingut una molt bona acollida per part dels turistes i residents i que es mantindrà a Sant Francesc fins a final d’any. Eivissa també s’ha volgut sumar a aquesta iniciativa i han instal·lat el seu HiSun Point al port.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles