Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La cadena Six Senses ofereix molls d'amarrament i platges d'arena inexistents
L’Ajuntament de Sant Joan de Labritja ha denunciat la publicitat enganyosa que, al seu parer, fa la cadena Six Senses del complex turístic de Cala Xarraca.
Segons un document que ha emès aquest dimarts el batle, els propietaris del nou hotel de luxe ofereixen als futurs clients molls d’amarrament i platges d’arena inexistents, així com també elements d’animació per als quals no disposen de cap llicència.
El consistori posa com exemple que s’anunciïn concerts i música en viu, i actuacions nocturnes de DJ’s. Recomanen, per tant, a Six Senses, que es limiti a publicitar allò per al que té permís.
L’obra del conegut com ‘Xarraca Bay’ va ser aturada en part, el febrer passat, per haver excedit el permís d’obra municipal.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit