Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

La Federació d'estades turístiques considera que són preus abusius i ha presentat un recurs a l'Ajuntament en què sol·licita acordar algunes modificacions
Cada vegada són més municipis en què els propietaris d’habitatges vacacionals es veuen afectats per una forta pujada en el rebut del fems.
Fins a un 500% s’incrementa el rebut del fems per als habitatges vacacionals de Muro
En el cas de Sant Joan, al Pla de Mallorca, l’ordenança que regula el cobrament de 50€ per plaça s’ha començat a aplicar enguany a aquesta tipus d’immobles. L’increment, en el cas de les cases més grans, arriba fins al 800%.
Des de la Federació d’estades turístiques consideren que són preus abusius i el seu president ha presentat un recurs aquest dimecres a l’Ajuntament de Sant Joan en què sol·licita acordar algunes modificacions.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions