Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Es volen evitar les aglomeracions que es van donar a la passada festa dels tambors
139
L’Ajuntament de Sant Joan limitarà l’accés a la platja de Benirràs els diumenges a la tarda, a causa de les aglomeracions que s’hi produeixen amb motiu de la festa dels tambors. Això suposarà que no podran accedir vehicles a la platja, excepte els dels residents.
Es controlarà l’accés a la cala i es garantirà que els usuaris mantenguin una distància de dos metres.
Aquestes limitacions es fixen per a tots els diumenges des de les 15,00 fins les 23,00 hores.
La restricció estarà vigent durant les fases 2 i 3 de l’estat d’alarma i es podrien perllongar en cas que el Consistori ho considerés necessari.
Aquesta actuació es farà coordinadament entre la Policia Local de Sant Joan i la Guàrdia Civil.
L’alcalde de Sant Joan, Antoni Marí, ha fet una crida a “la responsabilitat i la solidaritat” i ha recordat que s’ha decretat el dol nacional. L’Ajuntament ha pres aquesta determinació després de les aglomeracions de centenars de persones que es van donar el diumenge passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²