A Mancor de la Vall i a Muro Sant Joan n'és el patró i ho celebren amb diversos actes mentre que a Felanitx i a Sant Llorenç tenen el ball de Sant Joan Pelut
Un dels pobles de Mallorca on Sant Joan n’és el patró és Mancor de la Vall. Avui, dissabte de Sant Joan, celebren el patró amb una ofrena i un sopar de germanor. La bauxa nocturna la reserven per a demà vespre, amb concerts fins a les 4 de la matinada. També demà fan un homenatge a la gent gran.
A Muro també tenen Sant Joan de patró. Avui vespre, a les 10, hi ha correfoc i revetla pel jovent. I com que Muro té costa, l’Ajuntament vol evitar que s’hi facin fogueres. Les multes per fer foc a la platja poden arribar als 1.500 euros. Portopetro, a Santanyí. és un altre nucli que fa festa per Sant Joan. Avui vespre hi ha el pregó i, seguidament, sopar a la fresca i nit d’havaneres. També hi ha en aquest llistat dos municipis que celebren una festa molt concreta, Sant Joan Pelut.
A Felanitx, la dansa és a les 6 del capvespre, mentre que a Sant Llorenç serà en acabar l’ofici solemne, que és a les 7 i mitja de l’horabaixa.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto