Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El responsable es podria enfrontar a una sanció econòmica
Un dels camins enllaça la zona de na Xamena amb la carretera de Sant Miquel. Els altres dos surten d’aquest nucli rural i connecten amb la costa. Havien estat tancats amb tanques i no deixaven passar els vehicles. L’ajuntament assegura que aquestes vies ja figuren en la primera planimetria, del 1954, i no hi ha dubte que són camins públics. Per tant, no permetrà que siguin tancats per un particular.
També hi ha uns cartells que expliquen que el tancament forma part d’un control de vehicles per prevenir incendis forestals. El Govern assegura que no té res a veure amb aquests fets i l’ajuntament tampoc.
La resolució del consistori exigia l’obertura immediata dels camins i de fet, avui ja estaven oberts. L’afectat pot presentar al·legacions, pero s’enfronta a un expedient d’infracció que pot anar acompanyat d’una sanció econòmica.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments