X

Sant Jordi a Palma passat per aigua

Entre l'aigua i el vent, feia mal vendre. Per això alguns han optat per solucions imaginatives

23/04/2022

Sant Jordi a Palma passat per aigua

91

Els llibreters han matinat. A les 8 ja eren als carrers de Palma. Han muntat paradetes. Han repartit els llibres. I la pluja s’ha fet present. Entre l’aigua i el vent, feia mal vendre. Per això alguns han optat per solucions imaginatives. D’altres, però, esperaven que passàs el mal temps perquè els exemplars no se’ls banyassin.

Les firmes de llibres han hagut de moure’s a interiors, com aquesta del periodista Xavi Morales. D’altres, han esperat que aturàs la pluja.

Però després de la tempesta arriba la calma. El sol ha començat a treure el cap a partir del migdia. I amb el canvi de temps, han aparegut els compradors. Molts d’infants han aprofitat per firar noves aventures.

Els polítics no s’han volgut banyar. Han ajornat la tradicional passejada d’autoritats, prevista el dematí, fins que es compongués el temps.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor