Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Entre l'aigua i el vent, feia mal vendre. Per això alguns han optat per solucions imaginatives
Els llibreters han matinat. A les 8 ja eren als carrers de Palma. Han muntat paradetes. Han repartit els llibres. I la pluja s’ha fet present. Entre l’aigua i el vent, feia mal vendre. Per això alguns han optat per solucions imaginatives. D’altres, però, esperaven que passàs el mal temps perquè els exemplars no se’ls banyassin.
Les firmes de llibres han hagut de moure’s a interiors, com aquesta del periodista Xavi Morales. D’altres, han esperat que aturàs la pluja.
Però després de la tempesta arriba la calma. El sol ha començat a treure el cap a partir del migdia. I amb el canvi de temps, han aparegut els compradors. Molts d’infants han aprofitat per firar noves aventures.
Els polítics no s’han volgut banyar. Han ajornat la tradicional passejada d’autoritats, prevista el dematí, fins que es compongués el temps.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada