Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

La festa del llibre ha coincidit amb la visita de centenars de passatgers de quatre creuers
El centre de Palma semblava avui un dia de temporada alta, si no fos pels paraigües i els impermeables. Els passatgers de quatre creuers que han coincidit al port de Palma han omplert els principals punts turístics de la ciutat.
La celebració del dia de Sant Jordi també ha atret visitants al centre. I això ha complicat els accessos. A les 12 del matí els aparcaments de plaça Major i via Roma han quedat complets. I a això s’hi ha sumat el dispositiu policial per la Conferència de Presidents de Parlaments Europeus que ha blindat els voltants de l’Almudaina.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret