Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Una quarantena de participants ja han pogut immortalitzar la posta de sol a Platges de Comte
Sant Josep de sa Talaia celebra el quart Congrés de l’Associació de Fotògrafs de Naturalesa de Balears, i el segon de la mateixa associació d’àmbit estatal. Seran 3 dies d’activitats, on aquests professionals de la imatge tendran l’oportunitat de capturar la llum d’Eivissa.
Una quarantena de fotògrafs de naturalesa ja han pogut immortalitzar la posta de sol a Platges de Comte. Durant el cap de setmana també gaudiran dels paratges de Cala d’Hort, ses Salines, Cala Nova i es Amunts. Unes jornades que es complementen amb projeccions i conferències obertes al públic al centre cultural de Can Jeroni.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés